Monday, December 20, 2010

KOREA updated PART 1

assalamualaikum.
entry ni dah lama sebenarnya..
sebab tuh tulis updated,
since aku da delete banyak sangat entry lama.
hampir semua i can say.
so marilah bercerita sedikit untuk share experience

aku pergi under UTAS. travelling agency untuk muslim
so tak perlu la khuatir tentang isu kehalalan toiyyiba ape aku makan nanti kan
lagipun layanan tiptop, hotel semua rate 5stars dia provide, makan semua sedap
harga pun okeh. time aku pergi ni 9 hari 7 malam korea + vietnam
kira macam RM 4200++ seorang. semua da siap. tinggal bawak duit nak beli ole-ole je.
okeh. tengok jela gambar ye.

KOREA!

1. NAMI ISLAND..











2. MOUNT SORAK

 meh nak cerita. tengah-tengah jalan-jalan kat situ tetiba je nampak 2 kelibat mamat hensem ni. tapi ramai serbu dia. kitorang tak kenal dia pun masalahnya namun tetap turut menyebok sama join acara kejar mengejar tersebut. rope-ropeeeenyeeee (gaya kiah sikit)
THAI PRINCE sangat. balik utm baru tau sebab mija si gadis siam bagitau. ceh. tak sia sia aku kejar kau mamat. hahahaah







3.SKI RESORT







    




dah la tuh. sambung part lain nanti haha

No comments: